Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
The Impact of Mass Communication and Interpersonal Communication on Electoral Behavior in Mongolia

Удирдагч: Lance Holbert. Ohio State University, USA

Хэрэгжүүлэгч баг: [Ц.Мөнхцэцэг:05.PSS030]

Захиалагч: Open society foundation, Higher education support program

Санхүүжилтийн нийт хэмжээ: 1000

Гүйцэтгэсэн огноо: 2011-12-01

Товч тайлбар:

АНУ-ын Охойя их сургуулийн Коммуникацийн сургууль, Дээд боловсролыг дэмжих олон улсын хүрээлэнгийн санхүүжилтээр “Монголын сонгогчдын зан үйлд нөлөөлөх хэвлэл мэдээлэл болон хүмүүс хоорондын харилцаа” хэмээх төслийг 2011-2014 онд хэрэгжүүлж байна. Төслийн хүрээнд 2013-2014 оны хичээлийн жилийн эхний семестерт АНУ-ын Охойя их сургуулийн Коммуникацийн сургуульд профессор Л.Холбертын удирдлаган дор докторын дараах зочин судлаачаар ажиллав. Зочин судлаачаар ажиллах явцдаа тус их  сургуулийн олон улсын судалгааны Мершон төвийн судлаачидтай Монголын сонгогчдын зан үйлийн судалгааны чиглэлээр хамтарсан судалгаа хийхээр хэлэлцэж тохирсон болно.

Дээрх төслийн хүрээнд хийгдсэн судалгааны ажлын үр дүнд магистрантурын сургалтанд “Улс төрийн коммуникацийн үр нөлөө” хичээлийн хөтөлбөрийг тус тус шинээр боловсруулаад байна.