Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Англи хэлийг 2-догч хэл болгон судалж байгаа оюутнууд найруулгын олон т р лө өб хий бичвэрийг унших арга ү барилыг хэрэглэж байгаа нь

Хэвлэлийн нэр: Springer

Зохиогч:  Ц.Нарангэрэл

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2016-09-22

Хуудас дугаар: 883-892

Өгүүллийн хураангуй: Хураангуй. Уг судалгаанд Англи хэлийг 2-догч хэлээ болгон судалж байгаа оюутнууд найруулгын олон т р л б хийө ө ү бичвэрийг унших явцад унших аргуудыг хэрэглэж байгааг судлахыг зорьсон. нд Үү 21 оюутанг Mokhtari ба Sheorey-гын дэвш лсэн үү унших арга барилыг 20-н р бичвэр дээр өө хэрэглэж танин мэдэх йн чадварыг олж ү тогтоох, хэмжих зорилготой. Тайлбарын болон д гнэлт статистикын р д нгээс харахадү ү ү оюутнууд олон т рлийн унших аргуудыг ашиглаж байгаа нь тодорхой харагдаж байсан.ө нийг schema-theoretic онолыг ашиглан тайлбарласан. Үү Энэ р д н нь оюутнуудын ү ү Англи хэлний чадвартай холбоотой ба онол, практикын санал дэвш лсэн байна.

Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл

Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад

Түлхүүр үг: #унших арга барил #олон т р л б хий бичвэр #Англи хэлийг ө ө ү 2-догч хэл болгон судалж байгаа оюутнуудад зориулсан уншлага ба унших чадвар

Хавсаргасан файл:

Orchuulga1.docx;

readingstrategies (1).pdf;


Өгүүлэл нэмсэн: Ц.Нарангэрэл