Англи хэлийг 2-догч хэл болгон судалж байгаа оюутнууд найруулгын олон т р лө өб хий бичвэрийг унших арга ү барилыг хэрэглэж байгаа нь
Хэвлэлийн нэр: Springer
Зохиогч:  Ц.Нарангэрэл
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2016-09-22
Хуудас дугаар: 883-892
Өгүүллийн хураангуй: Хураангуй. Уг судалгаанд Англи хэлийг 2-догч хэлээ болгон судалж байгаа оюутнууд найруулгын олон т р л б хийө ө ү бичвэрийг унших явцад унших аргуудыг хэрэглэж байгааг судлахыг зорьсон. нд Үү 21 оюутанг Mokhtari ба Sheorey-гын дэвш лсэн үү унших арга барилыг 20-н р бичвэр дээр өө хэрэглэж танин мэдэх йн чадварыг олж ү тогтоох, хэмжих зорилготой. Тайлбарын болон д гнэлт статистикын р д нгээс харахадү ү ү оюутнууд олон т рлийн унших аргуудыг ашиглаж байгаа нь тодорхой харагдаж байсан.ө нийг schema-theoretic онолыг ашиглан тайлбарласан. Үү Энэ р д н нь оюутнуудын ү ү Англи хэлний чадвартай холбоотой ба онол, практикын санал дэвш лсэн байна.
Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад
Түлхүүр үг: #унших арга барил #олон т р л б хий бичвэр #Англи хэлийг ө ө ү 2-догч хэл болгон судалж байгаа оюутнуудад зориулсан уншлага ба унших чадвар