Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Бага ангийн багшийн сэтгэл судлалын онол, арга зүйн мэдлэгийн өнөөгийн байдал, цаашид хөгжүүлэх боломж

Илтгэсэн хурлын нэр: Боловсролын шинэчлэл

Илтгэгч:  Т.Норовсүрэн

Хамтран илтгэгч:

Илтгэсэн огноо: 2011-05-06

Илтгэлийн хураангуй:

Итгэлийн сэдэв: Бага ангийн багшийн сэтгэл судлалын онол, арга зүйн мэдлэгийн өнөөгийн байдал, цаашид хөгжүүлэх боломж

Abstract: It’s possible to form a complete set of mental activity of low grade students when they finish primary school through research on primary education teachers present status of knowledge and ability of psychological theory, method and getting comprehensive development of primary education teachers. Giving appropriate education according to the student’s age and thought makes new complex in student’s mental activity

                                                                                      

Үндэслэл: Дэлхий нийтийн хөгжлийн чиг хандлага, өөрийн орны онцлог байдлыг харгалзан, цаг хугацааны болон хэрэгцээний өөрчлөлтөд дасан зохицох бодлогод нийцүүлэн өөрчилөн, шинэчлэх хэрэгжүүлэгч багш зүй ёсоор хэрэгтэй болж байна. Боловсролын хөгжил нь олон хүчин зүйлээс шалтгаалах боловч уг чанартаа түүний гол цөм нь багшийн хөгжил болох нь хэнд ч эргэлзээгүй юм. Иймд монгол улсад багш бэлтгэж байгаа одоогийн тогтолцоо төгсөгчдийн мэргэжлийн бэлтгэл, өнөөгийн багшийн ерөнхий дүр төрх, мэргэжил дээшлүүлэх арга хэлбэр, багш бэлтгэдэг сургууль болон ЕБС-ийн бага ангийн багшийн сэтгэл судлалын онол арга зүйн мэдлэг, чадварын өнөөгийн байдлыг судлан тогтоох,бага ангийн багшийн хөгжлийг цаашид боловсронгуй болгох, мөн цаг үеийнхээ шаардлагыг мэдэрч ажиллах чадвартай багшийг тодорхойлох нь энэхүү судалгааны үндслэл болж байна.

 Зорилго: Бага ангийн багшийн сэтгэл судлалын онол арга зүйн мэдлэгийн өнөөгийн байдлыг судалж тогтоох мөн цаашид хөгжүүлэх боломжийг нээн илрүүлэх

Илтгэлийн төрөл: Их сургуулийн ЭШХ

Түлхүүр үг: #сэтгэл судлал

Хавсаргасан файл:

norowoo_6768@yahoo.com

Илтгэл нэмсэн: Т.Норовсүрэн