Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Агуулгын судалгаа хийх аргазүйн асуудалд

Илтгэсэн хурлын нэр: Хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн багшлах аргазүй-2015

Илтгэгч:  Н.Түвшинтогтох

Хамтран илтгэгч: [Б.Саранцацралт:K.NS10],[А.Гантулга :K.PE19],[А. Батхишиг:K.NS01]

Илтгэсэн огноо: 2015-12-17

Илтгэлийн хураангуй:

Удиртгал

Бид хичээлийн судалгааг жинхэнэ мөн чанараар нь явуулж үр дүнг тооцдог, улам боловсронгуй болгоход анхаарч ажиллах хэрэгтэй. Хичээлийн судалгаа нь нэг удаагийн хичээл заалтын үр дүн биш гэдгийг ойлгох. Судалгаа гэсний учрыг бодоод үзэх, ялангуяа хичээлийн бэлтгэл судалгаанд гол ач холбогдлыг өгч өнгөц хандахгүй байх нь чухал байна. Хичээлийн судалгаагаар дамжуулан багшийн арга зүй, хандлагад ахиц гарч байгаа боловч багшийн ШУ-ны мэдлэг, чадварт төдийлөн ахиц гарахгүй байна. Үүнийг бид агуулгын судалгааг боловсронгуй болгох чиглэлээр засаж сайжруулж болно.

Илтгэлийн төрөл: Улсын болон салбарын хэмжээний ЭШХ

Түлхүүр үг:

Илтгэл нэмсэн: Н.Түвшинтогтох