“Япон хэлний найруулан бичих зүйн хичээлд “Peer Response” аргыг ашигласны үр дүн”
Илтгэсэн хурлын нэр: Япон хэлний багш нарын эрдэм шинжилгээний хурал
Илтгэгч:  Н.Баярмаа
Хамтран илтгэгч:
Илтгэсэн огноо: 2013-12-14
Илтгэлийн хураангуй: Найруулан бичих зүйн хичээлийн Peer Response арга нь суралцагчдын бичих чадвараар зогсохгүй унших, сонсох, ярих чадварыг ч хөгжүүлдгээрээ сайн арга гэж хэлэгддэг. Хамтран суралцахуйн энэхүү аргыг ашигласнаар оюутнууд найзаасаа хэрхэн суралцаж, юуг анзаарч, хэрхэн өсч хөгжиж байгааг судаллаа.
Илтгэлийн төрөл: Улсын болон салбарын хэмжээний ЭШХ
Түлхүүр үг: #Peer Response арга #зохион бичлэг #япон хэл суралцагчид
Илтгэл нэмсэн: Н.Баярмаа