Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
“Япон хэлний найруулан бичих зүйн хичээлд “Peer Response” аргыг ашигласны үр дүн”

Илтгэсэн хурлын нэр: Япон хэлний багш нарын эрдэм шинжилгээний хурал

Илтгэгч:  Н.Баярмаа

Хамтран илтгэгч:

Илтгэсэн огноо: 2013-12-14

Илтгэлийн хураангуй: Найруулан бичих зүйн хичээлийн Peer Response арга нь суралцагчдын бичих чадвараар зогсохгүй унших, сонсох, ярих чадварыг ч хөгжүүлдгээрээ сайн арга гэж хэлэгддэг. Хамтран суралцахуйн энэхүү аргыг ашигласнаар оюутнууд найзаасаа хэрхэн суралцаж, юуг анзаарч, хэрхэн өсч хөгжиж байгааг судаллаа. 

Илтгэлийн төрөл: Улсын болон салбарын хэмжээний ЭШХ

Түлхүүр үг: #Peer Response арга #зохион бичлэг #япон хэл суралцагчид

Илтгэл нэмсэн: Н.Баярмаа