Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Зургаан настай хүүхдийн сэтгэцийн үзэгдлийг проектив аргачлалаар судлах хэрэгцээ, шаардлага

Илтгэсэн хурлын нэр: Чанартай боловсрол өнөөгийн хэрэгцээ

Илтгэгч:  Т.Норовсүрэн

Хамтран илтгэгч:

Илтгэсэн огноо: 2012-05-04

Илтгэлийн хураангуй:

Илтгэлийн сэдэв: Зургаан настай хүүхдийн сэтгэцийн үзэгдлийг проектив аргачлалаар судлах хэрэгцээ, шаардлага

Abstract: Mongolian children six years in secondary school enrollment is training and education, as well as national human development is an important issue to address . The source of this six - year - old child development issues , managing them in order to ensure successful learning their mental vision of the future , there is a need to study . For elementary school children learning basic techniques in writing executive test the instructions is a six - year - old child because of mental phenomena identification difficult to create quality education in related discussed opportunities child by proyektiv research .

Түлхүүр үг: Проектив аргачлал, сэтгэцийн үзэгдэл

Судалгааны ажлын үндэслэл

Монгол улсад хүүхдийг зургаан наснаас нь ерөнхий боловсролын сургуульд элсүүлэн сургаж байгаа нь, боловсролын салбарт төдийгүй үндэсний хэмжээнд хүний хөгжлийн асуудлыг шийдэх нэг чухал асуудал болж байна. Үүний эх булаг нь зургаан настай хүүхдийн хөгжлийн асуудлыг зөв удирдах , цаашид тэднийг амжилттай суралцах нөхцлийг  бүрдүүлэхийн тулд тэдний сэтгэцийн үзэгдлийг судлах шаардлага гарч байна. Бага ангийн хүүхдийг судлахад зориулсан суурь аргачлалууд  нь бичгээр гүйцэтгэх зааварчилгатай тест байдаг учраас зургаан настай хүүхдийн сэтгэцийн үзэгдлийн онцлогийг тодорхойлж чанартай боловсролыг бий болгоход хүндрэлтэй үүнтэй холбоотойгоор хүүхдийг проектив аргачлалаар судлах боломжийг авч үзъе.

Судалгааны зорилго: Зургаан настай хүүхдийн сэтгэцийн үзэгдлийг проектив аргачлалаар судлах хэрэгцээ, шаардлагыг тогтоох, арга зүйг боловсруулж туршилт судалгаа явуулах.

Судалгааны зорилт: <

Илтгэлийн төрөл: Дотоодод зохион байгуулагдсан олон улсын ЭШХ

Түлхүүр үг:

Илтгэл нэмсэн: Т.Норовсүрэн