Хичээлээс гадуурх үйл ажиллагаагаар сурагчдын судлан шинжлэх чадварыг хөгжүүлэх нь (Физикийн лабораторийн хичээлийн жишээгээр)
Илтгэсэн хурлын нэр: КТМС хамтарсан
Илтгэгч:  Б.Оюун-Эрдэнэ
Хамтран илтгэгч:
Илтгэсэн огноо: 2012-04-10
Илтгэлийн хураангуй:
Õºãæингүй áîëîí õºãæèæ áàéãàà îðíû ñóðãóóëèóäàä
инвоцийн ýðýë
õàéãóóëûг
хийх ÿâäëûã ÿìàãò
÷óõàë÷ëàí ¿çäýã. Сургуульд инвоцийн хувьсал хийх нэг зам íü ñóðàлцаã÷ á¿ðèéí àâúÿàñ ÷àäâàðûã õºãæ¿¿ëэх ¿íäñýí äýýð õóâü õ¿íий
онцлогт тохирсон áîëîâñðîëûã îëãîõ ÿâäàë þì. Ýíý çîðèëãîîð
ñóðãóóëü äýýð Ôèçèêèéí судалгааны ëàáîðàòîðèéã
áàéãóóëæ áîëíî. Ýíý àæëûí ¿íäýñ íü çºâõºí òàíèí ìýäýõ¿éгээр хязгаарлаад
зогсохгүй, хувь хүн рүү чиглэгдсэн оð÷èí
¿åèéí тулгуур àñóóäëуудыг øèéäâýðëýõ ÷àäâàð төлөвшүүлэх,
èðýýä¿éä àìæèëòòàé
àæèëëàæ àìüäðàõ, õºðâºõ ÷àäâàð îëãîõ ¿éë àæèëëàãàà þì.