6-7 настай суралцагчдад өгүүлбэртэй бодлого бодох чадвар төлөвшихэд чиглэгдсэн арга зүйн судалгаа
Илтгэсэн хурлын нэр: Багш боловсролын шинэчлэл
Илтгэгч:  Д.Амартүвшин
Хамтран илтгэгч: [Р. Магсар:10.DNS010]
Илтгэсэн огноо: 2013-05-09
Илтгэлийн хураангуй: This
article provides the results of a new methodology designed to improve story
problem solving skills in 6 and 7 year-old children. Data from three separate assessments taken in
2a class (school N21. Bayanzurkh
district) demonstrate the possibilities of this new methodology to increase
academic achievement in children.
Further avenues for research on this topic is also discussed.
Илтгэлийн төрөл: Их сургуулийн ЭШХ
Түлхүүр үг: #бодлого бодох арга #бодлого бодох чадвар төлөвших #мэдлэг бүтээгдэх #сурахуйн онол #өгүүлбэртэй бодлого #суралцагчдын танин мэдэхүйн онцлогХавсаргасан файл:
Amartuvshind@msue.edu.mn
Илтгэл нэмсэн: Д.Амартүвшин