Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Реклам сурталчилгааны зарим хэвшмэл ойлголтын тухай

Илтгэсэн хурлын нэр: МУБИС-ийн НХУС-ийн УЗСТ

Илтгэгч:  М.Одмандах

Хамтран илтгэгч:

Илтгэсэн огноо: 2016-01-21

Илтгэлийн хураангуй: Монголын телевизийн зар сурталчилгаа, реклам дахь зарим хэвшмэл ойлголтуудын тухай хөндөж, алдаа ололтыг нь шүүн тунгаах оролдлого хийв. Монголын телевизийн рекламд эмэгтэйчүүд бол секс бэлэг тэмдэг, үндэстэн ястны өвөрмөц онцлогийг шог өнгө аясаар харуулах, доромж утга бүхий тогтсон хандлагыг илэрхийлэх... гэх зэрэг цөөнгүй хэвшмэл ойлголтууд байдаг бөгөөд сүүлийн үед буриад, казак түмнийг дорд үзсэн доромжилсон өнгө аяс бүхий рекламыг цацах болсныг шүүмжилж, үнэлэлт дүгнэлт өгсөн.

Илтгэлийн төрөл: Бүрэлдэхүүн болон Дээд сургуулийн ЭШХ

Түлхүүр үг: #реклам #зар сурталчилгаа #уламжлал #хэвшмэл ойлголт #буриад

Илтгэл нэмсэн: М.Одмандах