“Гадаад хэл суралцахуйн онолын үүднээс дүрэм заахын ач холбогдлын тухай өгүүлэх нь”
Илтгэсэн хурлын нэр: МУБИС-ГХС. ОЛОН УЛСЫН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРАЛ
Илтгэгч:  Н.Баярмаа
Хамтран илтгэгч:
Илтгэсэн огноо: 2012-05-11
Илтгэлийн хураангуй: Крашены “Monitor Model”-ийн
нэг болох “Хэлний ойлгомжтой оролт (comprehensible input) нь хэл сурах явцыг
хурдасгана”. Мөн “Зорилготой сурсан мэдлэг нь эзэмшсэн мэдлэг болохгүй ба жирийн ярианд (communication) ч хэрэг болохгүй” гэдэг үзэл нь өнөөг
хүртэл ихээхэн маргаантай байгаа билээ. Энэ үзлээр бол бидний сурч буй гадаад
хэл нь хэрэглэж чадах мэдлэг болж чадахгүй гэсэн үг юм. Тэгвэл танхимд сурч
буй дүрмийн мэдлэг нь ач холбогдолгүй зүйл болох уу? Дүрэм сурах гэдэг
нь хир үр дүнтэй вэ? Энэ тухай танхим дахь сургалтаар жишээ аван тайлбарлана.
Илтгэлийн төрөл: Дотоодод зохион байгуулагдсан олон улсын ЭШХ
Түлхүүр үг: #Second language acquisition #implicit knowledge #learning #acquisition #explicit knowledgeХавсаргасан файл:
bayarmaa_n@hotmail.com