Хичээлийн үнэлгээ, үр дүнд хийсэн шинжилгээ
Хэвлэлийн нэр: Боловсролын хэмжил зүйн тулгамдсан асуудал, шийдэл
Зохиогч:  Д.Оюунчимэг
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2016-01-16
Хуудас дугаар: 5
Өгүүллийн хураангуй: Энэхүү судалгааны ажлаар МУБИС-ийн бакалаврын хөтөлбөрийн
1-р ангийн оюутнуудын 2014 ба 2015
оны хичээлийн жилийн I улиралд сонгон
судалсан S.SS107 код бүхий “Математикийн
ухаан” хичээлийн үнэлгээ, үр дүнд SPSS20
программ ашиглан анализ хийсэн үр дүнг тусгав. Судалгааны гол зорилго нь оюутнуудын
уг хичээлд хандах хандлага, багш нарын үнэлгээнд шинжилгээ хийж, багшлахуйн үйл
ажиллагаанд гарч болох алдаа дутагдал, цаашид анхаарч ажиллавал зохих үйл
ажиллагааны чиглэлүүдийг олж илрүүлэхэд оршино.
Өгүүллийн төрөл: ЭШХ-ын эмхэтгэлд бүрэн хэмжээний өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: #санал асуулга #хэмжээсжүүлсэн үнэлгээ #дүгнэлт #Оюутан