Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Интернэтийн хүчин зүйлээс хамаарсан маркетингийн бодлогын өөрчлөлт

Хэвлэлийн нэр: ӨМӨЗО-ны БИС, МУБИС МаСС-ын хамтарсан ОУ-ын ЭШ-ний илтгэл

Зохиогч:  Б.Энхтуяа

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2013-06-26

Хуудас дугаар: 15-18

Өгүүллийн хураангуй: орчин үеийн интернетын хэрэглээний эрс өсөлтөөс хамаарч маркетингийн үнэ идэвхжүүлэлт урамшуулалын бодлого ба маркетингийн стартеги төлөвлөлтөнд гарч буй өөрчлөлтийг тодорхойлж үнэлэлт өгсөн

Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн түвшинд хянагддаггүй сэтгүүл

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг:

Өгүүлэл нэмсэн: Б.Энхтуяа