Интернэтийн хүчин зүйлээс хамаарсан маркетингийн бодлогын өөрчлөлт
Хэвлэлийн нэр: ӨМӨЗО-ны БИС, МУБИС МаСС-ын хамтарсан ОУ-ын ЭШ-ний илтгэл
Зохиогч:  Б.Энхтуяа
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2013-06-26
Хуудас дугаар: 15-18
Өгүүллийн хураангуй: орчин үеийн интернетын хэрэглээний эрс өсөлтөөс хамаарч маркетингийн үнэ идэвхжүүлэлт урамшуулалын бодлого ба маркетингийн стартеги төлөвлөлтөнд гарч буй өөрчлөлтийг тодорхойлж үнэлэлт өгсөн
Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн түвшинд хянагддаггүй сэтгүүл
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг:
Өгүүлэл нэмсэн: Б.Энхтуяа