Брэнд ба брэндингийн тухай
Хэвлэлийн нэр: Дурслэх урлаг, технологи, зураг зүйн тулгамдсан асуудал шийдвэрлэх арга зам
Зохиогч:  Д.Амгаланбаяр
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2012-01-01
Хуудас дугаар: 131- 135
Өгүүллийн хураангуй:
ÌÓÁÈÑ-
Ä¿ðñëýõ Óðëàã Òåõíîëîãèéí Ñóðãóóëü Äèçàéí Çîõèîí Á¿òýýëòèéí Áàãø Ìàãèñòð
Ä. Àìãàëàíáàÿð
2012. 01.02 Áðýíä
áà Áðýíäèíãèéí òóõàé Лого", " Брэнд" гэсэн үгнүүдийг сүүлийн үед хүн бүр мэддэг болсон. Логог бол компани, байгууллагын Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод