Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ТЭМДЭГЛЭЛЭЭС СУРАЛЦАГЧДЫН СОЁЛЫН МЭДЛЭГ ТАНДАХ СУДАЛГАА

Хэвлэлийн нэр: “Япон хэлний боловсролын судалгааны сэтгүүл” Япон сан Дугаар №10

Зохиогч:  Ж.Ганхуяг

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2012-04-01

Хуудас дугаар: 41-51

Өгүүллийн хураангуй:

Энэхүү судлагаагаар суралцагчдын соёлын  мэдлэгт нөлөөлөх багшийн үүрэг ролийн тухай эргэцүүлэн бодохыг зорьсон бөгөөд Японд мэргэжил дээшлүүлэхээр эсвэл их сургуульд сурахаар ирсэн хүмүүст бие даан суралцахад нь дэмжлэг болох төлөвлөгөөний нэг хэсэг болох “ үйл ажиллагааны тэмдэглэл”-ийн тайлбар төсөөлөлөөс суралцагч хэрхэн соёлын талаар бичсэнийг задлан шинжлэх замаар туршилт судалгааг явуулдаг.

“Үйл ажилагааны тэмдэглэл” нь соёл хийгээд нийгэмд буй бүхий зүйлийн талаар анзаарсан зүйлээ япон хэлээр чөлөөтэй тэмдэглэн үлдээх хэдий ч, шүүмжлэл бүхий ялгаа бүхий соёлын хоорондох ойлголтыг бүрдүүлдэг хэсгийг тэмдэглэлээс нь авч ашигладаг. Үүний үр дүнд соёлын талаарх адил болон хүлээн зөвшөөрөхгүй байр суурь, өөрийнхөө соёл руу хандуулсан санал,  мэдлэгээ бататгах, эргэж харах, хэлний чадвараа шинжих, эргэцүүлсэн зүйл их бичигдсэн байдаг бөгөөд өөр хоорондоо ялгаатай эрэл хайгууль  бүхий соёлын чадамж руу хандсан хөгжлийн үе шатан дах танин мэдэхүй болов уу гэж  бодогддог. “Үйл ажилагааны тэмдэглэл”-ийг илүү сайтар нягталж, эргэцүүлэхүйцээр чиглүүлэхийг багшаас шаардаж байна.