Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Аман болон бичгийн орчуулга хосолсон сургалтын загварт хийсэн судалгаа

Хэвлэлийн нэр: Гадаад хэл ба гадаад хэлний сургалт

Зохиогч:  Б.Ганчулуун

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2015-01-03

Хуудас дугаар: 56-62

Өгүүллийн хураангуй: Энэх г лэлдээ бичгийн орчуулгын сургалт нь аман орчуулгаүү ө үү

хийхэд чухам ямар рэг н л тэй болохыг судлахыг зорилоо. р рүү ө өө Өө өө
орчуулагчдын х рв лсэн бичгийн орчуулгын материалаас зэхэд: 1.Бичгийнө үү ү
орчуулгад дадлагажуулах нь аман орчуулгад суралцах р д нд маш чухалү ү
рэгтэй байна. 2. Б хэлд нь авч звэл, бичгийн орчуулгын дадлага аманүү ү ү
орчуулга хийх онцлогт нийцэхийн хэрээр аман орчуулгын сургалтад н л л хө өө ө
н л тэр хэмжээгээр нэмэгддэг. 3.Бичгийн орчуулгад суралцах нь аман орчуулгаө өө
хийх туршлага хуримтлуулах, ур чадвараа дээшл лэхэд нь н л лд г. Энэүү ө өө ө
туршилтын р д нд ам, бичгийн орчуулгыг хамтатгасан сургалтын загварт д нү ү ү
шинжилгээ хийж цаашид т нийг хэрхэн сайжруулах, аман орчуулга заах аргаүү
болон сурах бичгийн чанарыг сайжруулахад тус д х м болох юм.ө ө

Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл

Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад

Түлхүүр үг: #бичгийн орчуулгын дадлага #аман орчуулгад суралцахуй #нэгдмэл загвар
Өгүүлэл нэмсэн: Б.Ганчулуун