Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Орчуулга: "Вэбэд суурилсан сургалтын орчинд танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээний үр дүнг загварчилсан нь"

Хэвлэлийн нэр: МУБИС, КМТС, ЭШБ №6

Зохиогч:  Ц.Гэрэлтуяа

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2014-04-23

Хуудас дугаар: 2

Өгүүллийн хураангуй:

Үнэлгээ бол оюутнууд болоод багш нарт сургалтыг нь сайжруулах, сурах явцыг дэмжихэд нь маш хэрэгтэй хэрэглэгдэхүүн юм. Хэрэгтэй хэрэглэгдэхүүн хэдий боловч зарим нэг уламжлалт үнэлгээ нь төдийлөн багшийн заах аргыг сайжруулах болон оюутны сурах үйл явцыг дэмжихэд нь сайн зүйл байж чадахгүй байна. Бидний авч үзээд байгаа өөрийгөө танин мэдэхүйг оншлон мэдэж, өөрөө өөрийгөө дүгнэх, цаашид бид (ТМОҮ) буюу танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээ хийх арга зүй гэж товчилох болно. Бидний авч үзээд байгаа ТМОҮ /танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээ, өөрөө өөрийгөө засах/ өөртөө үнэлгээ тавих энэ арга зүй бол багш оюутны заах болон сурах үйл явцыг маш үр дүнтэй байлгахаар загварчилсан. Энэ судалгааны ажлаар Японы дунд сургуулийн 6-р ангийн 144 сурагчийн бутархай тоог ойлгох үйл явцад нь танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээ тавих энэ арга зүйг ашигласан талаар бичигдсэн. Бид нар уг судалгааны ажилдаа танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээ тавих энэ арга зүйг суралцагчдад хэр их нөлөөлж байгаа, сул тал байх эсэх талаар судалгаа хийснээ оруулсан. Ингэж судалгаа хийхдээ вэб дээр суурилсан танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээ өгөх арга зүйг сайн зааварчилгаагаар /feedback/ хөгжүүлэхийг зорисон.

Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг: #зааварчилгаа #вэбэд суурилсан үнэлгээ #танин мэдэхүйг оншлох үнэлгээ

Өгүүлэл нэмсэн: Ц.Гэрэлтуяа