Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Химийн хичээлээр суралцагчдын мэдлэг чадварын түвшинг “оюуны үйлийн хэв шинж”-ийг судалж туршсан байдал”

Хэвлэлийн нэр: МУБИС-МБУС-ийн Эрдэм шинжилгээний бичиг №1

Зохиогч:  Б.Жаргалсайхан

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2015-05-15

Хуудас дугаар: 116-120

Өгүүллийн хураангуй:

2014-2015 оны хичээлийн жилд бага боловсролын цөм хөтөлбөрийг Монгол орон даяар, суурь боловсролын шинэчилсэн хөтөлбөрүүдийг лаборатори сургуулиуд дээр туршин хэрэгжүүлж байна.

            Нийслэлийн Сүхбаатар дүүргийн хэмжээнд 2013-2014 оны хичээлийн жилээс эхлэн ЗДТГ-ын дэргэд  “СОРИЛ ОНОШЛОГОО СУРГАЛТ СУДАЛГАА АРГА ЗҮЙН ЗӨВЛӨЛ” /цаашид СОССАЗЗ гэх/ байгуулан ажиллаж боловсролын бүх түвшинд 3 чиглэлээр үйл ажиллагааг амжилттай зохион байгуулснаар 2 жил болж байна. Үүнд:

·         1-р түвшин:  Судлаач багш

·         2-р түвшин: Явуулын зөвлөн туслах заах аргын нэгдэл

·         3-р түвшин: Хүүхдийн төлөвшил, хөгжил

            ЕБС-ийн хэмжээнд явуулын ЗАН ажиллаж багш нарыг сар бүр чадваржуулах нэгдсэн сургалт, сурталчилгаа, аргазүйн шинэчлэлийн талаар дорвитой ажлуудыг хийлээ. Үүнд: суралцагчдын оюуны үйлийн хэв шинжийг /цаашид ОҮХШ гэх/  судалж, судалгааны үндсэн дээр хичээл сургалтыг төлөвлөх, зохион байгуулах, эзэмшсэн мэдлэг чадварыг ОҮХШ-ийн судалгаагаар илрүүлж байна.

 Энэ зорилгоор СБД-ийн 3-р сургуулийн 9-р ангийн 5 бүлгийн нийт 144 сурагч дээр судалгаа хийж үр дүнг хэрхэн тооцсон тухай уг илтгэлийг бичлээ. Энэ үйл ажиллагаанд тус сургуулийн химийн багш Ц.Энхтуяа, Ч.Болормаа. МУБИС-ийн БУС-ийн химийн тэнхмийн дадлага удирдсан багш Б.Жаргалсайхан, Химийн болон Экологи-Химийн  дадлагажигч нэр бүхий 5 оюутантай хамтран зохион байгууллаа.

Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг: #ахиц #туршилт #сургалт #хичээлийн төлөвлөлт #Оюуны үйлийн хэв шинж

Өгүүлэл нэмсэн: Б.Жаргалсайхан