хамтын уншлагын үр өгөөж хүүхэд бүрийн хөгжилд
Хэвлэлийн нэр: Эрдэм шинжилгээний хурлын эмхтгэл
Зохиогч:  Б. Мөнхтуяа
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2015-04-13
Хуудас дугаар: 201-206
Өгүүллийн хураангуй: Сурагчдын унших чадварыг хөгжүүлэхэд хамтын уншлагын хэлбэрүүд чухал үүрэгтэй. 4 дүгээр ангийн сурагчид ганцаарчлан уншихаас илүүтэй, багаараа, багштайгаа, найз нөхөдтэйгээ хамтран унших, дүрд тоглох, дүрийн уншилт хийх сонирхолтой байдгийг судлан илрүүлж, туршилт, судалгаа хийж, үр дүнг тооцож, олон нийтэд түгээн дэлгэрүүлэхийг зорьсон.
Өгүүллийн төрөл: ЭШХ-ын эмхэтгэлд бүрэн хэмжээний өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: #хамтын уншлага