Хичээлийн судалгаа ба багшийн хөгжил
Хэвлэлийн нэр: Боловсролын уламжлал шинэчлэл, олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл, УБ, 2011
Зохиогч:  Ц.Пагмасүрэн
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2011-04-12
Хуудас дугаар: 136
Өгүүллийн хураангуй: Áàãøëàõ óð ÷àäâàð àðãà ç¿éãýý ñàéæðóóëàí øèíý÷ëýõ çîðèëãîîð ÿâóóëæ áàéãàà á¿ëýã õ¿ì¿¿ñèéí õàìòûí ¿éë àæèëëàãàà, ñóðãàëò ñóäàëãààíû íýã õýëáýðийг хичээлийн судалгаа гэнэ. Хичээлийн судалгааны явцад багшийн заах àðãà, óð ÷àäâàð ñàéæðахын дээр багш, сурагч болон түүний эргэн òîéрныхон õàìòäàà õºãæèõ хамгийн çîõèñòîé àëõàì болдог.
Өгүүллийн төрөл: ЭШХ-ын эмхэтгэлд бүрэн хэмжээний өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: