Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Америк Монголын 5-р ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох чадварыг суралцах хэв маягтай нь уялдуулан харьцуулан судалсан нь

Хэвлэлийн нэр: Тогтолцооны хандлага ба боловсролын судалгаа

Зохиогч:  Д.Амартүвшин

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2014-04-03

Хуудас дугаар: 39-48

Өгүүллийн хураангуй:

Learning style difference of 5th grade children in Mongolian(n=33) and the United States (n=43) is examined on two thinking ways: global (from whole to part), analytic (from part to whole). Mongolians are usually global thinkers. So teachers must consider this learning way for planning in story problem teaching. 

Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг: #ялгаатай суралцагч(divergent learner) #глобал ба аналитик суралцагч #өгүүлбэртэй бодлого бодох #багшлахуй. #өгүүлбэртэй бодлого

Хавсаргасан файл:

Amartuvshind@msue.edu.mn

Өгүүлэл нэмсэн: Д.Амартүвшин