Америк Монголын 5-р ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох чадварыг суралцах хэв маягтай нь уялдуулан харьцуулан судалсан нь
Хэвлэлийн нэр: Тогтолцооны хандлага ба боловсролын судалгаа
Зохиогч:  Д.Амартүвшин
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2014-04-03
Хуудас дугаар: 39-48
Өгүүллийн хураангуй: Learning
style difference of 5th grade children in Mongolian(n=33) and the United States
(n=43) is examined on two thinking ways: global (from whole to part), analytic
(from part to whole). Mongolians are usually global thinkers. So teachers must
consider this learning way for planning in story problem teaching.
Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: #ялгаатай суралцагч(divergent learner) #глобал ба аналитик суралцагч #өгүүлбэртэй бодлого бодох #багшлахуй. #өгүүлбэртэй бодлогоХавсаргасан файл:
Amartuvshind@msue.edu.mn