4-н жилийн турш дадлага хийснээр багш болохоор зорьж буй оюутны цогц чадамжид гарах өөрчлөлт “Шиманэ их сургуулийн боловсролын факультетийн жишээн дээр”
Хэвлэлийн нэр: “Боловсрол судлал” №47
Зохиогч:  Л.Ариунжаргал
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2013-12-25
Хуудас дугаар: 1-6
Өгүүллийн хураангуй:
Уг
судалгаагаар Шиманэ их сургуулийн боловсролын факультетийн 4-н жилийн дадлагын
хөтөлбөрөөр багш болохоор зорьж буй оюутнуудын цогц чадамж нь яаж өөрчлөгдөж
байгааг илрүүлнэ. Түүгээр дамжуулан багш бэлтгэлийн чанарын баталгаа, чанарыг
дээшлүүлэх зэрэгт шаардлагатай зүйл юу байгааг судална.