Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
4-н жилийн турш дадлага хийснээр багш болохоор зорьж буй оюутны цогц чадамжид гарах өөрчлөлт “Шиманэ их сургуулийн боловсролын факультетийн жишээн дээр”

Хэвлэлийн нэр: “Боловсрол судлал” №47

Зохиогч:  Л.Ариунжаргал

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2013-12-25

Хуудас дугаар: 1-6

Өгүүллийн хураангуй:

Уг судалгаагаар Шиманэ их сургуулийн боловсролын факультетийн 4-н жилийн дадлагын хөтөлбөрөөр багш болохоор зорьж буй оюутнуудын цогц чадамж нь яаж өөрчлөгдөж байгааг илрүүлнэ. Түүгээр дамжуулан багш бэлтгэлийн чанарын баталгаа, чанарыг дээшлүүлэх зэрэгт шаардлагатай зүйл юу байгааг судална.