Электрон сургалтын технологи нэвтрүүлэхэд хүний хүчин зүйлийн тухай
Хэвлэлийн нэр: Journal of Universal Computer Science
Зохиогч:  Г.Ганбаяр
Хамтран зохиогч: [Т.Батболд:11.DGE300]
Хэвлүүлсэн огноо: 2013-01-31
Хуудас дугаар: 1-3
Өгүүллийн хураангуй: Өнөөдрийн байдлаар, Электрон сургалт бол уламжлалт
боловсролын заах арга зүйн хүчтэй төдийгүй үнэ цэнэтэй нэмэлт гэдэгтэй маргах
хүн ховор байх. Ийм ч учраас Электрон сургалтын үр нөлөөг нэмэгдүүлэх арга
замын талаархи олон тооны судалгаа, шинжилгээний (R and D ) хөтөлбөрийн ажил
хийгдсэн төдийгүй, үргэлжлүүлэн судлагдсаар байгаа билээ. Уг уламжлалт
хөтөлбөрүүд Электрон сургалтын тухайд хоёр өөр үзэл бодол дээр голчлон
төвлөрдөг ба үүнд нэг талаас боловсролын асуудал, нөгөө талаас технологийн
асуудлууд юм. Энэхүү асуудлыг дэвшүүлсэнээр бид Электрон сургалтын технологи
нэвтрүүлэхдээ дээрх ялгаатай үзэл бодлуудыг нэгтгэхийн оролдсон. Учир нь
Электрон сургалтын хамгийн үнэ цэнэтэй үр дүнг аль болох олон өөр төрлийн ажил
мэргэжлийн хүмүүсийн хамтарсан судалгааг нэгтгэсэн маягаар гаргах явдал юм.
Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад
Түлхүүр үг:Хавсаргасан файл:
ӨГҮҮЛЭЛ_БАТБОЛД.pdf;