Сургалтын үйл явцын тоон үнэлгээнд анализ хийх асуудалд
Хэвлэлийн нэр: Эрдэм шинжилгээний бичиг. 1/2015. МУБИС. МБУС
Зохиогч:  Ш.Жаргалсүрэн
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2015-05-20
Хуудас дугаар: 121-123
Өгүүллийн хураангуй: Оюутны хичээл заалтад үе тэнгийнхний өгсөн тоон үнэлгээнд анализ хийн, микролернинг хэлбэрээр хичээл зохион байгуулахад суралцагчидын анализ хийх чадвар өсөж байгааг конкордацийн коэффициентийг тооцоолон гаргасан.
Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг:
Өгүүлэл нэмсэн: Ш.Жаргалсүрэн