Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Зар сурталчилгаан дахь философи чиг хандлага

Хэвлэлийн нэр: Дурслэх урлаг, технологи, зураг зүйн тулгамдсан асуудал шийдвэрлэх арга зам

Зохиогч:  Д.Амгаланбаяр

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2013-04-26

Хуудас дугаар: 138-140

Өгүүллийн хураангуй:

МУБИС- Дүрслэх Урлаг Технологийн СУргууль

Дизайн Зохион Бүтээлтийн Тэнхим

Багш, Магистр Д. Амгаланбаяр

2013. 03. 26

Түлхүүр үг: Зар сурталчилгаа, орчин үеийн нийгмийн харилцааны хэрэгсэл, бизнесийн урлаг, Философи, танин мэдэхүй,

 

Зар сурталчилгаан дахь философи, хандлага

Өнөөгийн хүний ертөнцийн хөгжилийг эргэн харахад гайхамшигтай олон сайхан зүйлсийг хүн төрлөхтөнд авч ирсэн байдаг хэдий болов ч зүй тогтолцоо хяналтгүйгээр, байгаль орчин хүрээлэн буй орчиндоо сөрөг нөлөөтэйгээр, асар хурдацтай урагшилан хөгжсөөр өнөөг хүрчээ. Энэ хяналтгүй хөгжлийн үр дүнд олон зүйлсийн учир шалтгаан хийгээд үзэл санаанд өөрчилөлт орон нөлөөлж байгаагаас энэ нөлөөлөл орчин үеийн дизайн маркетинг, брэндийн төлөөх үйл ажиллагаа түүний үзэл баримтлал филисофид хэрхэн нөлөөлөх болсон цаашид ямар байдлаар нөлөөлөж болох талаар цөөн хэдэн зүйлс дурдая.  Маш хурдан үсрэнгүй хөгжлийн гол шалтгаан үндэс  хөдөлгөгч хүч нь хүний хэрэгцээг дагасан хэзээ ч дуусашгүй хэрэглээ гэж ойлгох хэрэгтэй юм. Ертөнц дээрх хүний хэрэгцээ гэдэг хэзээ ч дуусашгүй өөрөөр хэлбэл нэгэн төрлийн мөнхийн оршихуй билээ. Энэ үзэл санаа нийгмийн хөгжлийг дагаад орчин үеийн хүмүүний гоо сайхны тухай ойлголт амьдралын  философи маш ихээр өөрчлөгдсөөр байна.  Үүнтэй адилаар гоо сайхан, дизайн, брэндинг бүтээх тухай ойголтууд, түүнийг хийн арга замууд, санаа сэдэл нь маш ихээр өөрчлөгджээ. Яагаад ийм б

Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг:

Өгүүлэл нэмсэн: Д.Амгаланбаяр