Тоглоомын аргыг 7-р ангийн түүхийн хичээлд ашиглах нь
Хэвлэлийн нэр: Ухаан бодрол
Зохиогч:  Х.Баярмаа
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2012-09-02
Хуудас дугаар: 35-38
Өгүүллийн хураангуй:
Сургуулийн практикаас ажиглахад танин мэдэхүйн дидактик
тоглоомын аргыг бататган дүгнэх хичээлд ашиглах нь илүү тохиромжтой бөгөөд энэ
арга нь шинэ мэдлэг эзэмшүүлэх бус харин юуны өмнө үзсэнээ бататгахад чиглэх
тул тэмцээнийг хичээлийн бүлэг сэдвийн хүрээнд зохион байгуулах хэрэгтэй болно.
Мөн танин мэдэхүйн дидактик тоглоомын арга нь өмнө үзэж судалсан зүйлээ аль нэг
шинж чанараар нь нэгтгэн дүгнэх боломж олгодог бөгөөд тэмцээний үеэр нэгэн
зэрэг олон сурагчийг үнэлж болдог давуу талтай юм.