Ж.Өлзиймаа, М.Отгонням, Тригонометр фунцкууд сэдвийн хүрээнд цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулсан нь
Хэвлэлийн нэр: МУБИС-ийн КМТС -ийн Эрдэм шинжилгээний бичиг, 4(2012)
Зохиогч:  Т.Уламбаяр
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2012-10-01
Хуудас дугаар: 75-77
Өгүүллийн хураангуй: Үндэслэл: Өнөө үед Мэдээлэл Холбооны Технологийг (МХТ) багшлах үйл ажиллагаандаа хэрэглэх,нь багш бүрийн өмнө тавигдаж байна. Олон улс оронд МХТ-ийг сургалтын үйл ажиллагаанд хэрэглэснээр сургалт нь үр дүнд хүрч байгаа тухай өгүүлсэн байдаг мөн бидний хувьд дадлагын хугацаанд тригонометр хичээлийг цахим хэрэглэгдэхүүн ашиглалгүй заахад сурагчид тэр бүр сайн ойлгож чадахгүй байсан харин цахим хэрэглэгдэхүүн бэлдэн заахад судалгаагаар сурагчдын 80% нь ойлгосон гэсэн үр дүн гарсан үүнээс үзэхэд хичээлийн агуулгыг бүрэн хэрэгжүүлэхэд цахим хэрэглэгдэхүүнийг сургалтад хэрэглэх шаардлагатай болж байгаа билээ. МХТ-ийг сургалтад хэрэглэж байгаагийн нэг чухал илрэл нь түүнийг ашиглан сургалтын дидактик шаардлагыг хангасан хэрэглэгдэхүүн боловсруулах явдал байдаг.
Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: