“Монголын хэвлэл мэдээллийн зах зээлийн өрсөлдөөний байдалд хийсэн маркетингийн судалгаа, үр дүн”
Хэвлэлийн нэр: Хэвлэлийн хүрээлэнгийн судалгааны тайлан
Зохиогч:  Б.Энхтуяа
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2006-05-09
Хуудас дугаар: 35-48
Өгүүллийн хураангуй: хэвлэл мэдээллийн зах зээлийн байдалд судалгаа хийж, гарсан үр дүнгийн тайлан дүгнэлт
Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн түвшинд хянагддаггүй сэтгүүл
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг:
Өгүүлэл нэмсэн: Б.Энхтуяа