Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
“Монголын хэвлэл мэдээллийн зах зээлийн өрсөлдөөний байдалд хийсэн маркетингийн судалгаа, үр дүн”

Хэвлэлийн нэр: Хэвлэлийн хүрээлэнгийн судалгааны тайлан

Зохиогч:  Б.Энхтуяа

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2006-05-09

Хуудас дугаар: 35-48

Өгүүллийн хураангуй: хэвлэл мэдээллийн зах зээлийн байдалд судалгаа хийж, гарсан үр дүнгийн тайлан дүгнэлт

Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн түвшинд хянагддаггүй сэтгүүл

Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод

Түлхүүр үг:

Өгүүлэл нэмсэн: Б.Энхтуяа