Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Хү Минь "Хятадын орчин үеийн уран зохиолын үүслийн асуудлын тухай дахин хөндөх нь"

Хэвлэлийн нэр: Ляонингийн Багшийн Их Сургуулийн эрдэм шинжилгээний сэтгүүл /Нийгмийн шинжлэх ухааны хэвлэл/

Зохиогч:  П. Нармандах

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2014-03-04

Хуудас дугаар: 250-255

Өгүүллийн хураангуй:

XX зууны 50-аад онд Хятадын орчин үеийн уран зохиолын судалгааны салбар байгуулагдсанаас 80-аад оны эхний үе хүртэл “Улс төрийн шинж” \соц-реализм, орч.\[1] орчин үеийн уран зохиолыг шалгадаг үндсэн шалгуур болсоор иржээ. 1980-аад оны сүүлчээс уг улс төрийн үзэл суртал нь уран зохиолын агуулга ба мөн чанарыг сулруулж байгааг судлаачид аажмаар ухан ойлгож, уран зохиолыг чөлөөтэй хөгжүүлэх санаачлага дэвшүүлсний зэрэгцээ “Орчин үеийн шинж” \модернист, орч.\-ээр уран зохиолыг хөгжүүлэхийг уриалсан юм.

1990-ээд оноос судлаачид уран зохиолын “Орчин үеийн шинж”-д бүх талын дүн шинжилгээ хийсний үндсэн дээр “Чингийн сүүлч үе \Чин улс, орч.\ байгаагүй бол “Тавдугаар сарын дөрвөн” Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл

Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад

Түлхүүр үг:
#Иргэн улс #Орчин үеийн уран зохиол #“Тавдугаар сарын дөрвөн” #Үүсэл #Чингийн сүүлч үе

Өгүүлэл нэмсэн: П. Нармандах