Семинарын хичээлд рубрикийн үнэлгээг хэрэгжүүлсэн туршилт, үр дүн
Хэвлэлийн нэр: Багшийн хөгжил, боловсролын ирээдүй
Зохиогч:  Б. Наранчимэг
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2017-04-20
Хуудас дугаар: 96
Өгүүллийн хураангуй: Семинар хичээлд оюутны идэвх оролцоо, хамтран суралцах үйлийг дэмжих, санаачлагатай, бүтээлч сэтгэлгээгээр хандах хандлагыг төлөвшүүлэх зорилгоор “үйл явцын рубрикийн үнэлгээг” боловсруулан, туршиж, үр дүнг тооцох явдал юм.
Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: #рубрик #ахиц #туршилт #Семинар #ажиглалт
Өгүүлэл нэмсэн: Б. Наранчимэг