Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Динамик системийн онолын хэрэгжилт болон хүүхдийн биеийн өсөлтийн зарчмыг бага сургуулийн биеийн тамирын хичээлд хэрэглэх нь

Хэвлэлийн нэр: Canadian Center of Science and Education

Зохиогч:  Ц. Тамир

Хамтран зохиогч:

Хэвлүүлсэн огноо: 2013-08-30

Хуудас дугаар: 106-110

Өгүүллийн хураангуй:

Хураангуй

Сургуулийн бага ангийн биеийн тамирын хичээл нь зөвхөн хүүхдийн бие мах бод, хөдөлгөөнд нөлөөлөөд зогсохгүй, хүүхдийн өсөлт хөгжлийг дэмжих зорилготой байдаг. Хүүхдийн өсөлт, хөгжлийн түвшин нь тухайн хүүхдийн наснаас шалтгаалж харилцан адилгүй байдаг учир хичээлийн хөтөлбөр, төлөвлөгөө нь бага сургуулийн хүүхдүүдийн стандарт түвшинд үндэслэгдсэн байхаас гадна,  хувь хүний​​ хөгжилд тулгуурласан байх ёстой. Өсөлтийн 4 зарчим болох бие даасан, шаталсан, cephalocaudal, proximodistal гэсэн зарчмууд нь биеийн тамирын хичээлийн хөтөлбөр, хичээлийн төлөвлөлтийн эхлэх болон дуусах чиглэлийг гаргаж өгдөг. Мөн түүнчлэн динамик онолын систем нь бага ангийн сурагчдын биеийн тамирын хичээлд тохирсон хөтөлбөрийг боловсруулах гол чиглэл нь болдог. Хүүхдүүдийн өсөлт хөгжлийн зарчимд үндэслэн энэхүү онолоор хичээлийн төлөвлөгөөний үйл явц хэрхэн өрнөж буйг тодорхойлж болно. Хүүхдүүдийн  дунд биеийн тамирын үйл ажиллагааг зохион байгуулснаар биеийн тамирын хичээлийн дутагдалтай талыг нөхөж болно.