Хэвийн болон хөгжлийн бэрхшээлтэй сурагчдын унших сонирхол хэрхэн өөрчлөгддөг вэ?
Хэвлэлийн нэр: International Journal of Instruction
Зохиогч:  Д.Нарантуяа
Хамтран зохиогч: [Г.Энхтуяа:99.FLD060]
Хэвлүүлсэн огноо: 2015-01-29
Хуудас дугаар: 77-89
Өгүүллийн хураангуй: Энэ өгүүлэлийг Туркийн Эскисихир Османнгази Их сургуулийн Боловсролын факультетийн Тусгай боловсролын тэнхимийн зөвлөх профессор Макид А.Мелекоглу ба АНУ-ын Уйсконсин-Мадисон их сургуулийн Боловсролын сургуулийн Сэтгэл судлал, тусгай боловсролын тэнхимийн профессор Кимбер Л.Уилкерсон