Газар орондоо тохирсон хэрэглэгдхүүн ашиглах замаар суралцагчдыг замын дундаас угтан авдаг болж байгаа нь
Хэвлэлийн нэр: English Teaching Forum, 2014, Number 3, pp: 14-23;
Зохиогч:  Ц.Даваабаяр
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2016-01-28
Хуудас дугаар: 17 нүүр
Өгүүллийн хураангуй: Энэхүү өгүүлэлд сургалтын бодот хэрэглэгдхүүний талаархи шинжлэх ухааны ойлголт, үндэслэл, төрөл хэлбэрийг тодруулж,тэдгээрийг сургалтын практикт ашиглахтай холбоотой үүсч байгаа зарим дидактик бэрхшээл, түүнээс хүртэж буй зарим өгөөж, үр дүнгийн талаар тоймлон авч үзнэ. Газар орондоо тохирсон сургалтын анхдагч бодит хэрэглэгдхүүн, тухайлбал төрөл бүрийн бичвэр, интернет эх сурвалжуудыг анх хэлэгдэж, бичигдсэн яг тэр чигээр нь сургалтад сорчлон ашигласнаар эзэмшүүлвэл зохих сургалтын агуулгаа тал дундаа ортлоо суралцагчдад танил, дөхөм болж, улмаар тэднийг замын дундаас гар дээрээ тосон авдаг боломж багш нарт аяндаа тавигдаж эхэлдэг байна.
Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад
Түлхүүр үг: #замын дундаас угтан авах #хэл-ярианы оролт #хэл-ярианы гаралт #зохиомол хэрэглэгдхүүн #танил дөхөм агуулга #танил бус ба дөхөм бус #бодот хэрэглэгдхүүн #агуулгаХавсаргасан файл:
davaabayar_ts@yahoo.com