Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Twitter-ийг танхимын сургалтын нэгэн хэрэгсэл болгох нь

Хэвлэлийн нэр: Journal of Universal Computer Science, vol. 19, no. 5 (2013), 672-691

Зохиогч:  Б.Норжинбуу

Хамтран зохиогч: [Ж.Дашдэмбэрэл:09.PRG020]

Хэвлүүлсэн огноо: 2013-05-06

Хуудас дугаар: 672-691

Өгүүллийн хураангуй: Энэ өгүүлэл нь боловсролын салбарт ашиглагдаж байгаа баримт бичигт, Twitter-ийн судалгаанд системтэйгээр эмпирик болон онолын судалгаа, задлан шинжилгээ хийж үр дүнг мэдээлсэн. Тиймээс өнөөдрийн судалгаа нь боловсролын салбар дахь сургалтын, болон сурган хүмүүжүүлэх төрөл бүрийн ажилд Twitter ашиглахад дутагдалтай болон давуу талуудыг тодорхойлсон. Нэмж хэлэхэд, энэ судалгаа нь ирээдүйд сургалтын янз бүрийн чиглэлээр Twitter ашиглах хүсэл сонирхолтой байгаа судлаачид дадлагажигч нарт судалгааны чиглэлийг тодорхойлж өгсөн.

Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл

Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад

Түлхүүр үг: #Сургалт #Технологи #Зааварчилгаа #Боловсролын #Танхим #Анги #Twitter

Хавсаргасан файл:

Tweeters on Campus.pptx;


Өгүүлэл нэмсэн: Б.Норжинбуу