Багш бэлтгэх магистрын түвшний сургалт дахь заах арга зүйн талаарх оюутны үнэлгээ /Teaching methodology used in the master’s degree programme for secondary education teacher training: student assessment/
Хэвлэлийн нэр: Universities and Knowledge Society Journal
Зохиогч:  О.Жаргалсайхан
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2015-07-01
Хуудас дугаар: 61-71
Өгүүллийн хураангуй: Хураангуй Тус
судалгааны ажлын хүрээнд багш бэлтгэх магистрын түвшний сургалт дахь заах арга
зүйн талаарх ирээдүйн багш нарын үзэл бодол, ойлголтыг судаллаа. Тус судалгаа
нь их сургуулийн профессор багш нарын заах арга зүйн болон үнэлгээний талаар 252
оюутнаас асуулгын аргаар цуглуулсан судалгааны мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийсэн. Суралцахуй төвтэй загвар нь оюутнуудын сурлагын амжилтад
сайнаар нөлөөлж байна. Энэ нь багшлахуй төвтэй
загвараас илүүтэй конструктивист болон суралцагч төвт сургалтын тогтолцоотой
холбоотой.
Өгүүллийн төрөл: Мэргэжлийн нэр хүндтэй сэтгүүлээс орчуулсан өгүүлэл
Өгүүллийн зэрэглэл: Гадаад
Түлхүүр үг: #Заах арга зүй #магистрын зэрэг #үнэлгээ #оюутанХавсаргасан файл: