Хүний эрхэд суурилсан хандлагыг ЕБС-ийн сургалтад нэвтрүүлэх арга зүйн үндэс
Хэвлэлийн нэр: Философи эрх зүйн боловсрол
Зохиогч:  О.Өнөрцэцэг
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2014-01-23
Хуудас дугаар: 66-73
Өгүүллийн хураангуй: хүний эрхэд суурилсан хандлагыг сургалтанд нэвтрүүлэх арга зүйн үндэс нь хүүхдийн эрхийн конивенцийн үзэл санааг сургалтын хөтөлбөрт тусгах, сургуулийн идэвхитэй оролцоонд тулгуурлах, анги танхимын менежментийг бий болгох үйл явц юм.
Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг: #хошуучлал #хүний эрхэд суурилсан хандлага #анги танхимын менежмент
Өгүүлэл нэмсэн: О.Өнөрцэцэг