Open-End хандлагыг математик сургалтад хэрэглэх нь
Хэвлэлийн нэр: Лавай №9
Зохиогч:  Т.Ганбаатар
Хамтран зохиогч:
Хэвлүүлсэн огноо: 2014-04-15
Хуудас дугаар: 152-155
Өгүүллийн хураангуй: Математик боловсролын зорилго нь сурагчдад цогц чадамж төлөвшүүлэхэд чиглэн өөрчлөгдсөн билээ. Гэвч сурагчдад цогц чадамж төлөвшсөн эсэхийг үнэлэх тодорхой шалгуур байхгүй байгаа юм. Иймд энэ асуудлыг шийдэх нэгэн боломж нь Open-end хандлага байж болох юм гэсэн санааг дэвшүүлж байна.
Өгүүллийн төрөл: Их сургуулийн эрдэм шинжилгээний бичиг
Өгүүллийн зэрэглэл: Дотоод
Түлхүүр үг:
Өгүүлэл нэмсэн: Т.Ганбаатар