Бага ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвших үйл явцыг хөтлөх арга зүйн судалгаа
Зохиогч:  Д.Амартүвшин
Хамтран зохиогч:
Үйл явц: Бичиж хэвлүүлсэн
Бүтээлийн товч тайлбар: Бага ангийн сурагчдын өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвших үйл явцыг судлан, түүнийг хэрхэн хөтлөх арга зүйг боловсруулан туршсан үр дүнг бичсэн.
Хэвлүүлсэн газар: Улаанбаатар
Хэвлүүлсэн огноо: 2014/02/21
Хуудасний тоо: 144
Түлхүүр үг: #өгүүлбэртэй бодлого #metacognition #өгүүлбэртэй бодлого бодох арга барил
Хавсаргасан файл: