Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
Сургуулийн бага насны хүүхдийг судлах, хөгжүүлэх арга зүй

Зохиогч:  Т. Энхмаа

Хамтран зохиогч: Б.Оюунцэцэг

Үйл явц: Эмхэтгэж хэвлүүлсэн

Бүтээлийн товч тайлбар: Багш сурган хүмүүжүүлэгчдийг бэлтгэж байгаа сургуулиудын оюутан, суралцагчдад хүүхдийн хөгжлийн сэтгэл судлалын мэдлэгийг гүнзгийгүүлж, тэдэнд сэтгэл зүйн оношлогооны онолын мэдлэг, практик чадвар дадал эзэмшүүлэх, хүүхдийн танин мэдэх үйл ажиллагаа, харилцаа хандлагыг дасгалжуулан хөгжүүлэх дасгал тоглоомууд, оюутнууд болон багш нарт зориулсан санал зөвлөмжийг тоймлон оруулахыг эрмэлзсэн болно. 

Сургуулийн бага насны хүүхдийг судалж танихад шаардагдах оношлогооны жишиг, хэмжүүртэй, багш сурган хүмүүжүүлэгчдийн зайлшгүй эзэмшсэн байвал зохих энгийн арга зүйг сонгон оруулав.
Судалгааны арга зүй нь хүүхдийн сэтгэцийн хөгжил, зан төлөв, оюуны чадамж, харилцаа хандлагын төвшинг хэрхэн оношлох, тэдний нас, сэтгэл зүйн болон хувийн онцлогийг хэрхэн харгалзаж арга барилаа сонгон авах, чадвар эзэмшүүлснээр орчин үеийн чанартай судлаач - багш бэлтгэх ажилд зориулагдсан болно.

Хэвлүүлсэн газар: Улаанбаатар хот,

Хэвлүүлсэн огноо: 2012/04/01

Хуудасний тоо: 34

Түлхүүр үг:


Бүтээл нэмсэн:Т. Энхмаа