Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
“ Оюуны ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах арга зүйн зөвлөмж “ УБ., 2012

Зохиогч:  Г.Батцэнгэл

Хамтран зохиогч: Б.Туяа, Д.Одгэрэл, Ц.Гэрэлтуяа

Үйл явц: Эмхэтгэж хэвлүүлсэн

Бүтээлийн товч тайлбар:

Оюуны хөгжлийн бэрхшээлтэй  хүүхдийг судлах зөвлөмж

Манай  улсад сургуулийн өмнөх насны болон бага ангийн  хүүхдийг  оюуны хөгжлийн хувьд сааталтай эсэхийг  судлан үнэлж,  улмаар тэдний боловсролын  хэрэгцээг  ул суурьтай зөв  тодорхойлж, зохих боловсрол, нийгэм халамжийн  үйлчилгээг цаг алдалгүй үзүүлэх  шаардлага  зүй ёсоор  гарч байна. Энэхүү ажлыг амжилттай хийхэд цэцэрлэг, сургуулийн багш нарыг  сэтгэл судлалын судалгааны арга зүйд сургах шаардлага гарч байна.

Иймээс бид  “Адра” олон улсын байгууллагын захиалгын дагуу оюуны хөгжлийн бэрхшээлтэй  хүүхдийг  судлан илрүүлж цаашид ажиллах ажлын чиглэлээ боловсруулж сургахын тулд  сэтгэл судлалын судалгааны энгийн аргатай танилцуулахын тулд энэхүү зөвлөмжийг боловсрууллаа. 

 Хүүхдийг судлах ерөнхий үзэл баримтлал

Оюуны хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах  үйл ажиллагаа  нь цогц  нэгдмэл шинжтэй боловч  клиник, сэтгэл судлал, хэл засал, сурган хүмүүжүүлэх гэсэн харьцангуй биеэ даасан хэд хэдэн

Хэвлүүлсэн газар: "Адмон"ХХК

Хэвлүүлсэн огноо: 2012/08/20

Хуудасний тоо: 98

Түлхүүр үг: #эд зүйлсийг ангилах #Коганы лото арга зүй #сэтгэл судлалын судалгаа #оюун ухааны бэрхшээл #үйл явлдын дараалал олох #хүүхэдтэй хийх ярилцлага #дам тогтоолтыг үнэлэх аргачлал #илүүг хасах #Коосын шоо


Бүтээл нэмсэн:Г.Батцэнгэл