Нэвтрэх хэсэг Нэвтрэх
ГЕОМЕТРИЙН МЭДЛЭГИЙГ СУРАГЧДЫН ИДЭВХТЭЙ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНД ТУЛГУУРЛАН ЭЗЭМШҮҮЛЭХ АСУУДАЛД

Зохиогч:  Г.Оюунсайхан

Хамтран зохиогч:

Үйл явц: Боловсруулсан

Бүтээлийн товч тайлбар:

 Хичээл сургалтыг “Мэдлэгийн дамжуулалт ” гэж үзэх үзлээс хичээл сургалт нь суралцагчийн идэвхтэй, бүтээлч үйл ажиллагаагаар тэдэнд мэдлэгээ бүтээх чадвар, дадал, барилыг төлөвшүүлэх үйл явц гэж үздэг болж өөрчлөгдсөөр байна.

Сургалт болон хичээлийг ингэж үзэх болсон ши үзэл бодлн дагуу багшийн үүрэг нь мэдээлэл, мэдлэг дамжуулагч, чиглүүлэгч үйл ажиллагааг нь удирдан зохион байгуулагч болж өөрчлөгдөж байна.

Мэдлэг бүтээх  арга зүйн онолын үндэс

Хүний хөгжил нь нийгмийн хөгжлийг шийдэх болсон өнөө үед хичээл хичээл дээр сурагчидаар хийлгэх үйл ажиллагаа нь тэдний хөгжилд улам чухал үүрэгтэй болж байна.

       

Хэвлүүлсэн газар:

Хэвлүүлсэн огноо: 2005/01/26

Хуудасний тоо:

Түлхүүр үг:


Бүтээл нэмсэн:Г.Оюунсайхан